Novinky ze světa výstav

07.10.2012 22:19

 

Dne 6.10.2012 jsem se společně s Týnkou a suprovou kamarádkou Kamilou Zorvanovou vydali na Národní výstavu loveckých plemen do nedalekého Polska. Výstava se konala v Rybniku-Kamiń. Den začal dosti špatně, jelikož jsem se moc nevyspala, protože jsem měla nervíky už večer před výstavou. 

Vyrazili jsme docela brzo ráno, protože jsme měli strach, abychom nepřijeli pozdě. Ale báli jsme se zbytečně. Přijeli jsme na místo, postavili jsme v klidu stan, usadili se a čekali na zahájení výstavy. Mezitím přijeli kamarádky, se kterými jsme strávili celý výstavní den. 

Týnku jsem vystavovala ve třídě štěňátek. Do kruhu jsme nastoupili společně se sestřičkou Týnky, Brook (Away From Brooklyn Dorado Blanco) a její paničkou Naty. Holky se skvěle předvedly.

Já jsem byla moc nervozní, jelikož to byla naše první výstavní premiéra. A mé obavy byly zbytečné. Týna se vystavování zhostila jako "PROFÍK". Šlapala jako hodinky, ve výstavním postoji stála jako přikovaná. Úplně mě překvalipa. No a výsledek?! No, bylo to pro rozhodčí velice moc náročné, protože si byly holky strááášně moc podobné a šikovné. Ale nakonec jsme si první místečko odnášeli my a to díky jejímu krásnému ťapkání. HURÁÁÁÁ!!!! Takže:

 

Away From Atlanta Dorado Blanco "Týnuška" - třída štěňat- VELMI NADĚJNÁ 1, Nej BABY v rase

 

 

Chtěla bych proto moc Týnce a všem, kteří nám drželi pěstičky či na nás mysleli poděkovat. DĚKUJI!!! Stálo to za to. Jsem moc zvědavá jak nám to půjde na příští výstavě, na kterou se chystáme již brzy. Uvidíme. Víme ale jistě, že Týnka je suprová fenečka, i kdyby nebyla úspěšná. Je to naše zlatíčko. :o) :o)