Novinky

14.10.2013 16:43

Po dlouhé době jsme si společně s Happynkou a Týnkou udělali výstavní víkend v nedalekém Polku v Rybníku.

Happynka se vystavovala v sobotu 5.10.2013 WYSTAWA PSÓW MYŚLIWSKICH- RYBNIK. Obsazenost v naší třídě bylo celkem 3 fenečky. Fenečky byly opravdu moc krásné a já jsem pyšná na Happynku, že jsem se spolu umístili na krásném druhém místečku.

 

Happy Goldie Danako, třída dorostu, rozhodčí Andrzej Kaźmierski - VN2 

 

A v neděli se vystavovala Týnka 6.10.2013 XXVIII NÁRODNÍ VÝSTAVA PSŮ - Rybnik. Obsazení jsme měli taky početnější. Bylo nás celkem 4. Panu rozhodčímu se Týnka velice moc líbila. Při obsazování druhého a prvního místečka se rozhodčí neuměl vůbec rozhodnout, které fenečce dát první umístění. Ale nakonec se rozhodl a my jsme získali krásné druhé místečko. Jen o chloupek nám to uteklo. Nevadí. I tak jsem na Týnušku moc pyšná.

 

Away from Atlanta Dorado Blanco, třída mladých, rozhodčí Zdeněk Antonovic - V2

 

Holky jako by se domluvili, že po oba dva dny mi udělají moc velikou radost a umístí se na druhém místečku. :) Holky děkuji :).