Novinky

23.02.2013 09:58

Zase po nějaké době se hlásíme. Za tu dobu se událo věcí. Tak nejprve:

Na začátku měsíce února jsme se s Týnkou zúčastnili dvoudenní výstavy v Brně. Vystavovala se ve třídě dorostu a získala krásné posudky a známky-první den VN3 ze sedmi feneček a druhý den jsme odcházeli se známkou VN a pořadí 5. z 11 feneček v kruhu. Jsem na naši Týnušku pyšná. Holka jedna naše se vystavovala jedna báseň a jak dlouho vydržela stát. Ani jsem tomu nevěřila, že si výstav tak užívá. Děkuji Ti Týnko :o))) Více zde.

 

 

No a co se ještě u nás událo? Navštívila nás naše růžová holčička Aileenka s celou svoji rodinkou. Popovídali jsme si něco o výstavách, o zkouškách OVVR, no a samozřejmě jsme se snažili vše si ukázat v praxi. Aileenka má typickou povahu retrievera. Je správně temperamentví, má úžasnou vrozenou chuť aportovat cokoli. Má úžasný hustý kožíšek a je krásně stavěná. Jsem na ni moc pyšná. Všichni se o ni kouzelně starají, za což jim patří veliký dík. Jste u nás doma kdykoli vítáni.

Moc se těším až sesleze sníh, nastane jaro a já se vypravím do světa obhlédnout naše další psí miminečka. Ale do té doby budu strááášně moc ráda pokud mi pánečci pošlou nějaké info o našich puberťácích a nějaké ty fotečky. :o))))